Monday, June 8, 2015

Két szó, egy üzenet

Sokszor próbáltam elmagyarázni, hogy miért választja egyre több nő az antifeminizmust az elfajzott feminizmus helyett. Mégis azt tapasztalom (nem is értem miért.........), hogy a különböző fórumokon és közösségi oldalakon bizonyos nők és férfiak képtelenek felfogni, hogy miről is van szó igazán. Hoztam egy képet, amelynél egyszerűbben talán nem is lehetne megfogalmazni:


Kettő darab fontos szó szerepel a képen: anti-woman és bullying. Az antifeministák nem utálják a nőiességet, a nők szerepeit, tulajdonságaikat, és jogaikat. Az antifeminizmus nőként ünnepli a nőket. Ugyanakkor fellép a feminista kiközösítés és bántalmazás ellen. Sokan az arcomba vágták, hogy a feministák nem tesznek semmi ilyet. Sok-sok példát hoztam, ami az ellenkezőjét bizonyítja, így nem fogom újra elmagyarázni. 
* Ha nem tetszik, az a kijelentés, hogy minden férfi szarszeméterőszakoló...
* Ha nem tetszik amikor félmeztelen nők köpködve gyaláznak épületeket...
* Ha nem gondolod, hogy a létező problémákért a férfiak 100%-a (és a nők 0 %-a) felelős...
* Ha egyenlően tiszteled mindkét nemet....
* Ha felelősséget vállalsz a hibáidért és elmulasztott lehetőségeidért...
* Ha elfogadod, hogy a hagyományos értékek és szerepek nem feltétlenül jelentenek elnyomást...
Akkor bizony antifeminista vagy kedves barátom/barátném. Légy rá büszke, és (ha gondolod) Te is lépj fel az elfajzott feministák hagymázas ostobaságai ellen.

17 comments:

  1. Tökéletesen egyetértek, csak az antifeministák jó része egyben nőgyűlölő is, akkor pedig az ő ostobaságaik ellen is fel kellene lépnem. A fene akar kétfrontos harcot egy csomó elvakulttal. Hol alakulhat ki a közös platform? Én már nem akarok se női se férfihangot hallani. Emberit szeretnék. Talán úgy egyszerűbb lenne.
    Kata

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Én már nem akarok se női se férfihangot hallani. Emberit szeretnék."
      És valami fatális módon mégis itt kárálsz (kis gendermagos) és nyomodat se látni a radfem oldalakon.

      Delete
  2. Igen létezik az a kategória is, mondjuk nem hiszem, hogy ez a blog bármilyen nőgyűlöletet mutat, remélem nem gondolod így :) Az igazi antifeministák valójában humanisták, azt akarják, amit Te is....csak mindenki össze van zavarodva, a fogalmak meg szépen elmosódtak sajnos.

    ReplyDelete
  3. Nem, egyáltalán nem a blogodra gondoltam amikor az antifeministák nőgyűlöletéről beszéltem. Ha így lett volna, nem szólalok meg.
    Még mindig Kata

    ReplyDelete
  4. Még soha nem olvastam olyat antifeministától, hogy:
    - A nőket rabszolgaságban kellene tartani.
    - A nőket kasztrálni kellene.
    - A nőket meg kellene ölni.
    stb.

    Ellenben feministáktól nem kevésszer olvastam már ilyet.
    Egy, a napokban történt eset, ahol egy feminista nő, aki ráadásul az egyik egyetem esélyegyenlőségi felelőse, nyilvánosan kijelentette, hogy minden fehér férfit meg kell ölni:
    http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/11633305/University-union-officer-who-wrote-kill-all-white-men-tweet-will-remain-in-post.html
    És természetesen nem rúgták ki az egyetemről. Ha egy férfi írt volna ki ilyet nőkről, már aznap a sitten ült volna közösség ellenes uszításért.


    Az antifeministák közül igen kevés a nőgyűlölő. Talán ha minden ezredik. Csak azért hiszi azt mindenki róluk, mert a feministák nőgyűlölőnek bélyegeznek mindenkit, aki nem az ő mantrájukat fújja. Ha valaki fel meri vetni, hogy a a párkapcsolatokban a nők is ugyanolyan erőszakosak (ami tény), akkor nem a tényekkel vagy azok cáfolatával foglalkoznak (hiszen cáfolni nem képesek), hanem megpróbálják kikezdeni az adott illető személyét. Például azzal, hogy nőgyűlölőnek bélyegzik, holott a kettőnek köze nincs egymáshoz. (Ezt a vitatechnikát shaming language-nek nevezik egyébként.)

    A legelvetemültebb, leghímsoviniszta férfinak sem merül fel soha a fejében, hogy a nőket meg kellene ölni, vagy hogy a kislányokat kasztrálni kellene. Ellenben a feministák tetemes része kifejezetten kívánja a férfiak halálát, megcsonkítását.
    Ebből is látszik, hogy a feminizmus (az antifeminizmussal ellentétben) egy emberellenes, férfigyűlölő, fasiszta ideológia.

    /zombigyilkos/

    ReplyDelete
  5. A feministák alatt általában szélesebb csoportot kell érteni, nem egységes táborról van szó. A feministák egy része valóban férfi gyűlölő (lásd #killallmen), de nem mind az. A meztelenkedőkkel néhány feminista nem értene egyet, hiszen neki van egy takard el magadat irányultságuk. Általában kényelmes egy egységes csoportként bemutatni az ellen oldalt, de bizonyos kérdések megosztják őket. A probléma alapvetően a feminizmus régi hullámait követő, de azt sem ismerő radikálisokkal van.

    PTL

    ReplyDelete
    Replies
    1. @PTL

      Mindegyik feministával probléma van.
      - Minden feminista meg van győződve arról, hogy a nők el vannak nyomva.
      - Minden feminista figyelmen kívül hagyja, hogy valójában a férfiak vannak elnyomva.
      - Minden feminista harcol a nők jogaiért, holott jogilag a férfiak vannak hátrányosan megkülönböztetve.
      - Minden feminista elve az, hogy nem baj, ha a gyereket csak az anya neveli.
      - Minden feminista szerint a tartásdíj jogos.
      - Minden feminista szerint a lányok hátrányban vannak az iskolában (holott az ellenkezője igaz).
      - Minden feminista tagadja, hogy a nők is ugyanannyira (ha nem jobban) elkövetők a családon belüli erőszakban.
      - Minden feminista meg van győződve arról, hogy a gyerekeket főleg férfiak bántalmazzák (holott a valóságban a nők gyakrabban bántalmaznak).
      - Minden feminista meg van győződve arról, hogy a férfiak a patriarchális elnyomás miatt kapnak kevesebb fizetést.
      - Minden feminista hisz az üvegplafon meséjében.
      És még sorolhatnám.
      (Egyébként pont a fentiek miatt mondom, hogy a nők mintegy 80-90%-a feminista, avagy szimpatizál vele. Sőt, még a férfiak jelentős része is az.)

      Innentől kezdve teljesen mindegy, hogy hogyan próbáljuk mosdatni a szerecsent.
      Egy férfielnyomó, fasiszta rendszerrel van dolgunk, ami hazudik, mint a vízfolyás.
      Ezen belül nyilván vannak kevésbé radikális nézetek is, de ettől még az eszme rohad.
      Ráadásul a feminizmus a valaha létrejött legkárosabb eszme a szocializmus mellett.

      /zombigyilkos/

      Delete
    2. Elírtam:
      "a férfiak a patriarchális elnyomás miatt kapnak kevesebb fizetést"
      helyett
      "a nők a patriarchális elnyomás miatt kapnak kevesebb fizetést"

      Delete
    3. @zombigyilkos

      A radikális feministák nem csak a férfiakat akarják elnyomni, hanem a nőket is. Ugyanis szerintük az egyén cselekedetei kihatnak az egész csoportra és ezért kézben kell tartaniuk az irányítást. Egyszerűen mindkét nem ellen felhasználják a köztük lévő különbségeket, hogy irányíthassák.

      PTL

      Delete
  6. Mindez azért érdekes, mert én nem vagyok feminista és mégis úgy látom, hogy egyik táborral sem tudok azonosulni. Csak mert a másik nagyobb marhaságokat hord össze, az nem alap a közös platformra ezen az oldalon. (A politikában sem fogok a kisebb gazemberre szavazni.) Az antifeministák között szép számmal vannak nőgyűlölők, aki ezt elegánsan tapasztalatnak hívják. Nos az én tapasztalatom megalapozna egy feminista hozzáállást, mégis úgy gondolom, hogy:
    1. Ezt velem lehetett megcsinálni.
    2. Ettől még nem lesz minden férfira igaz a tapasztalatom.
    3. Ne a feministák mondják meg, mi a jó nekem. "A más útja veszélyes út." (És ebből látszik, hogy szerintem PTL-nek igaza van.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soha nem láttam még antifeminista nőgyűlölőt.
      Csak olyan feministát, aki ha az igazat hallja, nőgyűlölőnek bélyegezi azt.

      (Egy férfi nem tud gyűlölni nőt csak azért, mert az nő. Képtelenek vagyunk rá. Egyszerűen nem így van összerakva a genetikánk. Mi arra vagyunk programozva, hogy támogassuk a nőket. Olyan lenne gyűlölnünk egy nőt a női mivolta miatt, mintha gyűlölnénk levegőt venni. Képtelenség.
      Az antifeministák nem a nőket gyűlölik. Hanem a feminizmust!)

      Delete
  7. Valóban nem láthattál, de olyat sokat, aki antifeministának vallja magát, pedig szimplán nőgyűlölő. Na őt tudnak sokat ártani az antifeminizmusnak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én még nőgyűlölő férfit sem láttam, hogy őszinte legyek.
      Nem hogy olyat, aki még mellette antifeministának vallaná magát.
      Egyszerűen a férfi arra van programozva, hogy védje a nőt.
      Ez alól a program alól tízezerből talán egy férfi lehet kivétel.
      Ellenben a nőknél semmi genetikai akadálya nincs annak, hogy utálják a férfiakat. Hiszen nem arra vannak programozva, hogy támogassák a férfit, hanem arra, hogy kihasználják azt (elvárják a férfi támogatását).

      Delete
  8. Akkor az én férjem a kivétel, akit be kéne mutatnom, hogy ilyet is ismerj. Mellesleg a lányom miatta lett feminista. Na ez, amit nem tudok neki megbocsájtani. Persze, azért
    biztos ő a kivétel. Mag azok, akik miatt a Férfihangon berekesztették a palotaforradalmat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem ismerem a kapcsolatodat. Miben nyilvánul meg a nőgyűlölete?

      "akik miatt a Férfihangon berekesztették a palotaforradalmat"
      Az nem nőgyűlölet volt. Persze lehet annak értelmezni, de sokal inkább a tények leírása volt, még ha redikálisan is. Az nem nőgyűlölet, ha a nők sötét oldalát is leírja valaki. Az lett volna nőgyűlölet, ha azt írták volna, hogy a nőket meg kell ölni vagy hasonó. De ilyet sehol nem láthattál a férfihangon.

      Delete
  9. Köszönöm, h. létezik ez az oldal! Nagy szükség van rá.. Én egy olyan férfi vagyok, aki szereti a nőket. Nem elsősorban szexuális dolgokra gondolok, bár tény, hogy 100%-ig heteroszexuális vér folyik az ereimben, és elég szenvedélyes, hanem arra, hogy vonzódom a női lelkivilághoz, mert én is elég érzékeny típus vagyok. Talán a költészet teszi; szeretem a verseket, írok is stb. A minap belekeveredtem egy feminista vitába, ahova gyanútlanul és teljesen jóakarattal tévedtem be. Minden jó szándékom ellenére, és összeszedve egész mentalitásom minden eszközét arra, hogy kifejezzem, hogy szeretem a nőket és valódi egyenjogúságot (és jó párkapcsolatokat) akarok a társadalomban, ahol a nemek tényleg tisztelik és szeretik egymást, még ennyi tömény szitkot, gúnyt és bántalmazást a férfiaktól se kaptam soha. Pedig elég durva, faragatlan és alul művelt társaságokban is dolgoztam már. Teljesen lesokkolt. Napokig nem tértem magamhoz. Nagyon sok szerelmes verset írtam életem során, nekem a "Múzsám volt a NŐ" (és azt hiszem az is marad a történtek ellenére), szóval a sokk ami ért olyan volt, mint amikor egy költőnek összetörik a szívét és elveszik a Múzsáit. Ne értsetek félre! Nem vagyok homoszexuális, boldog házasságban élek és szeretem a páromat!! (Ezt a feministáknak is próbáltam elmagyarázni!) Csak érzékenyebb vagyok az átlagnál, mert imádom Platónt, Oscar Wilde-ot, Exupery-t, József Attilát, a költészetet és az emberi értékeket... 16 éve szerkesztem a gondolkodom.hu-t és mindig, minden erőmmel azon voltam, hogy egy jobb világban éljünk... Ám ez a feminista borzalom és szitokáradat amibe keveredtem olyan mélyen lesokkolt, hogy ma is beleborzongok... Akkor döntöttem úgy, hogy itt valamit tenni kell. Mert véleményem szerint a feminizmus egy rossz válasz a társadalmi igazságtalanságokra. Mert nem szól a szeretetről, az igazságosságról, az emberi méltóságról. Kegyetlen, és gonoszságot, ellenállást és gyűlöletet szít. A nők teljesen kivetkőznek magukból. Nagyon fáj nekem ilyesmiket leírnom, és tudom, hogy nem minden nő ilyen még a feministák között sem!!! Ámde remélem, minél több nő ismeri fel: a feminizmus hosszú távon nekik árt a legtöbbet. És igen, vannak dolgok amiben igazuk van: a férfiaknak tisztelni kell a nőket, a nők is kapjanak ugyanannyi fizetést, mint a pasik, a nemi erőszak ellen fel kell lépni (de mindkét oldalon!) stb. Nekem a stílussal, az arroganciával, a dogmatizmussal volt/van bajom. Ez már (amit átéltem) színtiszta nősovinizmus. Ott is elmondtam. Frászt is kaptak ettől, pedig így van, így érzem. Olyan szintű férfigyűlölettel és indulatszítással találkoztam, ami messzemenő nősovinizmus. Örülök, hogy ezt a blogot nő írja. És köszönöm. Minden nő és férfi nevében: Rajnai Lencsés Zsolt Ui. Sok sikert kívánok!!!

    ReplyDelete